lördag 8 juni 2013

Ny mobil

Jag blev så lycklig igår morse när jag hörde mamma prata om att hon skulle köpa en mobil till mig. Vet inte hur länge jag försökt berätta för dem att jag också vill ha en mobil att titta på när jag känner mig rastlös. Mamma och pappa sitter ju med sina mobiler när de är uttråkade, är ju inte mer än rätt att jag också borde ha en då.

Så vi packade in oss i bilen och körde den till Borås igår. Jag slumrande mest hela vägen.
Vi gick in på Beginners i Knalleland, för där skulle tydligen de sälja mobiler för bebisar. Som om inte jag är vuxen nog att ha en vuxenmobil?!
Jag såg ingenting i vagnen, så fick lita på att mamma o pappa köpte någon bra till mig.

Kommer aldrig mer lita på dem när de ska köpa prylar till mig. De måste blivit lurade.
Denna mobilen går ju inte ens att ringa med!?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar