söndag 16 juni 2013

Kvartalsrapporten

Idag firar vi mig som fyller 3 månader. Ett helt kvartal alltså. Det är första och sista gången jag kommer att fylla det.
Vi började firandet redan klockan 5 i morse. 
Jag ropade på pappa att jag var vaken, så kom han och lyfte upp mig i stora sängen där mamma och pappa bor på nätterna.
Där låg vi och hade lite morgonsnack, mamma, pappa och jag.
Berättade om nattens drömmar och pratade igenom vad vi skulle hitta på på min dag.
Sedan blev det födelsedagsmjölk, och mm vad god den var. 
Efteråt kände jag mig lite dåsig så vi la oss i sängen igen.
Somnade gott och vaknade pigga och glada efter ett par timmar.

Har tittat på när mamma och pappa målat byrå till mig. Svarta blev dem.
Svart är min favoritfärg. Svart och rosa.
Så jag hoppas på att mamma vill måla lite rosa dekorationer på dem sedan.

Ikväll ska föräldrarna äta Kinamat.
Tycker det verkar omständligt att åka ända till Kina när det finns mjölk i kylen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar