torsdag 17 oktober 2013

Uppdatering

Mamma tycker att jag är slapp med uppdateringarna av bloggen numer.
Men jag har ju så mycket att stå i, bokstavligt talat!
Häromdagen kom jag underfund med hur man ställde sig upp alldeles själv i spjälsängen. 
Bästa som har hänt sedan jag återupptäckte nappen.


Efter min upptäckt så bestämde sig mamma och pappa att de skulle sänka botten i min säng.
Jag som hade stora planer att klättra över och göra ett svanhopp ner till leksakerna på golvet.
Men jag ska nog komma på något annat bus att göra.

Har förresten fått en leklåda.
Här trivs jag bra och ingen risk att jag kryper vilse om mamma måste lämna rummet.


Igår fyllde jag förresten 7 månader. 
Vid denna åldern brukar man kunna sitta utan stöd - check
Vissa bebisar kan ta sig framåt genom att krypa eller åla - check 
De första tänderna brukar dyka upp - inga ännu, men kanske på g.
Separationsfasen påbörjas - check, tycker inte om när mamma eller pappa lämnar rummet för att hämta något, jag vill vara meeeed!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar