fredag 25 oktober 2013

Gåstolsracet!

Idag var jag och mamma på gåstolsrace!
Japp, det är precis vad det låter som, jag och en massa andra bebisar med varsin gåstol rejsade i en stor gympahall.
En av mina bästa bebiskompisar anordnade detta med lite hjälp av sin mamma.
Det var minst 10 bebisar där och även några större barn som lekte andra lekar.


Sedan var det såklart en massa andra mammor där så att mamma var sysselsatt medans jag och de andra bebisarna rejsade.
Hon kan bli så gnällig annars, när jag inte är i närheten och passar upp på henne hela tiden.
Hon påstår att det är jag som är mammig, men egentligen är det hon som är dottrig. Men schh, säg inget till henne.





Så mycket yta och så liten bebis, det var som i en dröm.
Längtar tills vi kan göra om det här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar