torsdag 10 oktober 2013

Till tomten


Hej Tomten!


Vi har inte träffats tidigare, men mamma och pappa säger att du är den man ska fråga när man önskar sig något. Så jag gör väl ett försök då.
Jag har varit snäll hela mitt liv faktiskt. Jag försöker aldrig öppna lådor och skåp, försöker aldrig dra i alla sladdar som finns här hemma och stannar alltid kvar på ett ställe om föräldrarna ber mig.
Eller, mamma säger att det är fult att ljuga. Så ok då, ovanstående saker har väl hänt kanske.
Men tycker inte man kan kräva så mycket av en snart 7 månaders bebis. Jag är ju iallafall världens gladaste och goaste bebis. Det säger föräldrarna hela tiden.

Så Tomten, jag ser fram emot att träffa dig. 
Skulle det inte vara för mycket begärt och du får plats med det på släden så är det ett par saker jag önskar mig.
Fast mamma har sagt att man inte ska vara för åpen, så egentligen nöjer jag mig med lite roliga saker att bygga med, saker att slå med och på och saker som låter, men inte för mycket.

Men skulle du ha vägarna förbi typ Toys´r us så kan du ju alltid fundera på saken.





















Puss och kram Tomten! 
Ses snart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar