torsdag 1 augusti 2013

Semestertider och shopping

Förlåt bloggen att jag inte hunnit uppdatera så mycket.
Pappa har semester från sitt jobb nu och jag måste underhålla honom så han inte blir uttråkad.
Så vi har skojat, latjat och haft en massa kul. Önskar det var semester varje dag året runt.

Häromdagen var mamma, pappa och jag i Borås och strosade lite. 
Så fick jag syn på en väska som jag bara blev så förälskad i. Den hade en katt på sig och var liksom lite rockig. Precis min stil.
Pappa var inte så svårövertalad, utan han  köpte den efter jag frågade snällt. Dessutom hittade vi två matchande plånböcker. De är dock ganska tomma.. Jag som trodde alla plånböcker innehöll massa pengar, varför betalar man för dem annars liksom?? 
Men allt som allt så är jag ändå nöjd. 

Tydligen gör kattens idoler musik, tycker jag känner igen en del av musiken från vad pappa brukar spela.
Börjar fundera på om jag kommer få ha mina nya prylar ifred från honom..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar