onsdag 7 augusti 2013

Krasslig

Anledningen till min frånvaro den senaste tiden är att;

1. Jag har fullt upp med underhålla pappa och mamma när pappsen har semester.

2. Jag har ett liv, jag kan faktiskt inte uppdatera er hela tiden. Jag måste ju gå i min gåstol, leka med min skallra, min boll, alla mina leksaker.

3. Jag har blivit sjuk, krasslig, kass i kistan, illamående, magsjuk, ont i magen.
Ja, ni fattar.. 

4. Mamma och pappa har också varit dåliga så jag har haft fullt upp med att hjälpa dem med det dagliga som att diska tvätta etc. Eller ja, jag vill gärna hjälpa till, fast än så länge har jag bara försökt tvätta golvet med dräggel, slita ner kläder från tvättställningen och kräkas i sängen så vi får en anledning att tvätta.

Fast vi har inte bara mått dåligt, vi har varit ute och gått i Slottsskogen med min nya vagn. Fastän jag fortfarande halvligger i den så ser jag så mycket mer än i min gamla vagn där jag kände mig inlåst.


Känner mig som en mycket liten stor människa när jag kan se hela världen från ett annat perspektiv.

Fördelen när man är krasslig i magen är att man får äta blåbärspure.
Det är nog min nya favorit av de senaste smaksensationerna.
Förutom gröt, gröt är också gott. Mmmmm...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar